לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כינוי: 

בת: 34





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2017

אז


סוגרים את ישראבלוג וזה, ולמרות שהבלוג הזה לא פעיל כבר שנה (יותר? אלוהים יודע), לא תוכלי למצוא אותי פה יותר.

אז!

יש לי ביהנס, למרות שהוא לא מתעדכן באותה תדירות כמו עמוד הפייסבוק והאינסטגרם.

במקרה הכי גרוע, המייל שלי הוא [email protected] .

בתכלס, העוקבים שלי מישרא הם בין האנשים שהכי תמכו באיורים שלי לאורך השנים. בעוד חודש בערך אמור להתפרסם האיור המסחרי הראשון שלי במגזין "עיניים" וזה דיי בזכותכם - אז אם אתם רוצים להמשיך לעקוב אחרי האיורים שלי באחת מהאופציות הנ"ל או סתם לשמור על קשר במייל, אתם יותר ממוזמנים.

 

נכתב על ידי , 9/12/2017 11:51  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לStark and Skinny אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Stark and Skinny ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)